Rejestry, ewidencje, archiwa
W Przedszkolu prowadzone są rejestry, ewidencje i archiwa:
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola;
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie i sprawozdawczość,
- ewidencję akt osobowych pracowników,
- ewidencja dzieci,
- ewidencję pieczęci i pieczątek służbowych,
- protokoły zebrań Rady Pedagogicznej, rejestr uchwał
- protokoły zebrań Rady Rodziców wraz z uchwałami,
- protokoły spotkań z pracownikami administracji i obsługi,
- archiwum przedszkolne (wykaz dokumentów zarchiwizowanych),
Rejestrów zawierających dane osobowe i inne informacje niejawne nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29-08-1997r. (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 13-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 18-11-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 565